Kundvård – här får du tips på grym kundvård!

CRM-tips 1: Försäljning med klös

Är du en igelkott eller en tiger? Vid fara rullar igelkotten ihop sig medan tigern anfaller med full kraft. I lågkonjunktur gör de flesta företag som igelkotten, vänder sig inåt och rullar ihop sig medan tillväxtföretagen gör som tigern. Hur många överkörda tigrar har du sett i vägkanten den senaste tiden…?
Vill du också bli en tiger? Läs vårt första CRM-tips här »

CRM-tips 2: ‘Word of Mouse’

Generationsväxlingen har gett oss en kundkrets som till stora delar vuxit upp i ett informationssamhälle. Vars ryggmärgsreflex är att använda Internet som både informationskälla och anslagstavla.

Därför är en satsning på kundvård och CRM viktigare och mer brådskande än någonsin »

CRM-tips 3: Bli en kundmagnet

Det är få förunnat att dra till sig kunder. På en marknad där det blir allt svårare att vinna på pris och produkt är det enormt viktigt att sticka ut. Få kunden att välja med hjärtat med hjälp av kundvård.

Här får du några CRM-tips om hur du blir en kundmagnet »

CRM-tips 4: Det effektivaste (och billigaste) vapnet som finns

Det billigaste och effektivaste sättet att vinna kunder används knappt. För dig ger detta en unik chans att sticka ut och ta marknadsandelar med hjälp av kundvård.

Här får du några tips om hur du vinner kunder effektivt med kundvård »

CRM-tips 5: Kundvård för detaljhandeln

Tyvärr är detaljhandeln kanske inte det första man tänker på när det talas kundvård. För det finns nog ingen annanstans det kan ge större resultat. Personalens agerande i butik har en direkt påverkan på butikens omsättning…

Här får du några CRM-tips för detaljhandeln »